Fika hos farmor

Jag har precis kommit hem från att ha varit hos farmor och fikat. Alltid trevligt att träffa henne, fick dessutom en försenad födelsedagspresent, 150 kronor. Så nu funderar jag på vad jag ska köpa, kanske blir det att köpa fler svarta och rosa handdukar till badrummet medans dom är billiga på Jysk? Annars blir det kanske något annat roligt för pengarna.

Snart är det i alla fall dags att gå ner i tvättstugan, allt blev lite försenat idag då vi inte upptäckte att ena maskinen inte funkade förren en timma efter. Tyckte kläderna var ovanligt torra när jag tog ur dom ur maskinen! Så vi har bara kunnat använda en maskin så det har tagit lite längre tid. Förhoppningsvis hinner allt torka innan klockan 5, tycker det är så drygt att behöva ha blöta kläder hängandes i lägenheten!

När tvätten är klar ska jag och Cassie ut på en liten promenad. Har inte riktigt bestämt mig vars jag ska gå än, skulle vilja hitta nåt nytt ställe att gå till. Börjar bli lite lagomt less på våra vanliga rundor, kanske blir det ett litet äventyr idag? Hon är förövrigt hur söt som helst, riktigt kramig har hon varit senaste tiden. Tror att hon håller på att växa lite, hon har i alla fall hur mycket extra skin som helst, ser rätt så kul ut kan jag lova!

Nu är det dags att springa ner i tvättstugan och ta hand om sista maskinen! Kanske något i torkskåpet är torrt också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0