Nervös!

Sov dåligt i natt också, så nu har det nästan varit en vecka med taskig sömn och det börjar sätta sina spår. Jag är sjukt trött och mina ögon är i stort sett obefintliga. Huvudet känns mest som mos också, har svårt att koncentrera mig och så mycket mer sömn lär det knappast bli den här helgen.

Ikväll kommer Claires pappa och hans fru hit och ska äta middag. Jag är nervös, men är för trött för att verkligen känna hur nervös jag är, så det är ju positivt. Alltid nervös att träffa föräldrar och familj och speciellt när man måste prata engelska. Nog för att jag pratar engelska varje dag och min engelska är bra så blir jag ändå nervös och orolig att jag inte ska förstå vad dom säger, och att jag är trött lär knappast hjälpa på den fronten!

Hittills idag så har jag hunnit med att ha historia och svenska, har också varit och hämtat facit till uppgifterna i finansiering och kalkylering. Har även varit en sväng på affären då vi glömde en del saker då vi var och storhandlade igår.

Har lagat mat också, har gjort mini västerbottens paj som vi ska ha som förrätt ikväll, till huvudrätt blir det fläskfilé och hemmagjord klyftpotatis och till efterrätt blir det fruktsallad. Har också gjort en ost och skinkpaj som vi ska ha till lunch imorgon då vi åker till stugan över dagen. Claire har också städat här hemma så nu är vi nästan färdiga för idag.

Det enda vi har kvar att göra nu är att packa hundens grejor, hon ska åka till mamma och Lars ikväll. Mamma ska hämta henne om lite mindre än en timme. Sen så ska vi duka, förbreda köttet och lite annat och så klart duscha och göra oss iordning. Vid 18-tiden så ska Claire hämta dom på hotellet och sen kommer dom hit. Förhoppningsvis så flyter allt på bra!

Imorrn blir det en dagstripp till stugan och Mårdseleforsen och sen öl på Lotta's. Så det är en ganska så fullspäckad dag imorgon och förhoppningsvis blir det inte allt för mycket pinsam tystnad under bilfärden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0