Seg i skallen

Känner mig en aning seg i skallen från alla siffror och ekvationer som man måste komma ihåg när man försöker lösa uppgifterna i finansiering och kalkylering, så jag bestämde mig för att ta en liten paus. Det går trots allt rätt bra, men huvudet blir trött fort och då går det inte riktigt att koncentrera sig!

Ska snart äta lite lunch, men tänkte passa på att uppdatera bloggen först. Efter lunchen ska jag ut med Cassie på en promenad i kylan och sen efter det blir det antingen mer plugg eller dusch. Ska visserligen hinna med båda två, har bara inte bestämt mig för vad som kommer först.

Jag har förresten beställt en ny vinterjacka. Beställde en från Ellos för ett par veckor sedan, men den såg ut som ett jävla tält + att den var alldeles för lång, nådde ner över knäna! Men nu har jag hittat en ny på Bonprix.se, den ser ut så här:

Fast den som jag har beställt är röd. Ville egentligen ha en svart eller en brun, men dom färgerna var slutsålda, så då fick det bli en röd istället. Den kommer förhoppningsvis i början av nästa vecka om jag har tur! Jag skulle även köpa en svart fleeceväst, men den var också slutsåld. Dock fanns den i lager när jag försökte beställa igår, men då funkade inte beställningssidan! Aja, men så kan det vara.

Ikväll ska jag och Amanda på bio och se Flickan som lekte med elden. Vi skulle egentligen gå i söndags, men jag var en aning bakis i söndags så vi fick skippa det. Men nu har vi bestämt att det blir ikväll klockan 18. Ska bli roligt att gå på bio och jag hoppas att filmen är bra. Jag och Amanda var på bio och såg Män som hatar kvinnor, så vi har bestämt att vi ska se resten av filmerna tillsammans också. Alltid roligt att umgås med lillasyster lite!

Nu måste jag dock ta och göra lite lunch om jag ska hinna med att plugga lite mer innan det är dags att gå på bio!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0