Sista dagen...

Idag är det min sista dag som 22-åring. Inte för att det känns speciellet eller så, men tänkte skriva ett inlägg i alla fall. Idag har det varit en lång dag och jag har hunnit med en hel del, fast inte så mycket som jag hoppats. Klev upp vid 11-tiden, skönt med en liten sovmorgon! Sen så ställde jag mig i köket och började baka, bakade kanelbullar, sirapskakor, vaniljmuffins och chokladmuffins. Var klar med all bakning vid 2, kändes som att jag spenderade en mindre evighet i köket.

Förutom att baka har jag även hunnit med att spela färdig Magic Academy ll, varit ute på en promenad med hunden, badat hunden, varit och pantat flaskor och handlat och lagat middag! Claire har varit gullig och har tvättat och städat, så nu är vi redo att ha kalas imorgon kväll!

Jag hade hoppats att min vinterjacka som jag beställt skulle komma idag, men den lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag hoppas dock att den kommer imorgon då det är min födelsedagspresent från Claire. Jag väntar även på ett paket från Claires mamma som också lyser med sin frånvaro!

Nu är det snart dags för tisdags tv som innebär, Ugly Betty, Desperate Housewives, Christine och Brothers & Sisters! Sjukt mycket bra tv på tisdagar, synd att dom inte kan sprida ut det lite bättre!

Imorrn ser jag fram emot en relativt lugnt dag. Vi ska gå ut och äta lunch, vid 15-tiden kommer pappa hit och fikar. Sen en lugn stund till 18-tiden då mamma och co kommer och sen efter det så blir det så klart Grey's Anatomy. Jag ser också fram emot att höra Claire sjunga "Ja må du leva". Men nu ska jag gå och parkera arslet i soffan och göra mig redo för att se på tv ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0