Snart helg!

Torsdag idag, den här veckan har verkligen gått snabbt! Känns skönt att det snart är helg igen, blir en lugn och skön helg då vi åker till stugan imorgon. Ska bli skönt att komma bort från stan lite, ska försöka mig på att plugga lite finanisering och kalkylering i helgen så att jag är förbredd inför provet på onsdag.

Idag är det en hel del saker som står på listan, ska sätta mig och plugga lite när jag skrivit klart detta inlägg. Sen ska jag skriva en inköpslista, fara och storhandla, betala räkningarna, städa, baka och duscha. Har en känsla av att det dessutom är något mer jag ska göra men jag kan inte riktigt komma på vad. Hur som helst så är det en hel del saker som ska göras. Så det är väl bäst att man sätter igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0