3 timmars sömn...

Igår var det hundkurs, och för första gången så gjorde vi väl faktiskt något vettigt. Bättre sent än aldrig? Vi tränade i alla fall på in och ut ur bilen och det gick riktigt bra och sen så gjorde vi IPO-rutor vilket gick riktigt bra. Men sen så blev det väl inte så mycket mer än så. Sen så har dom visst bestämt att nästa kurstillfälle är nu på lördag, den enda lördagen vi inte kan eftersom Claires pappa är här och vi har tänkt åka till stugan. Så vi missar ett tillfälle vilket känns rusktigt ovärt. Sen är det bara ett tillfälle kvar och det är på tisdag. Jag känner väl just nu att det inte direkt har varit en givande kurs, så det känns lite som att man har slängt pengarna i sjön!

Idag är jag ruskigt trött då jag av någon anledning inte kunde sova inatt så jag fick bara 3 timmars sömn. Så huvudet känns inte riktigt på topp, förhoppningsvis så vaknar jag väl upp om ett tag? Har lektion om en timma så ska gå och göra mig iordning om en liten stund. Sen när jag kommer hem så blir det att plugga lite finansiering och kalkylering. Borde försöka skriva min artikel till svenskan också, men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om, suck.

Ikväll är det Grey's Anatomy! Har längtat efter 6:e säsongen hela sommaren och nu börjar det äntligen. Det slutade sjukt spännande. Ska försöka få mig en tidig kväll också, nog för att de flesta kvällar brukar bli rätt tidiga här. Det är sällan vi är uppe längre än 23.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack =) jag är verkligen jätte nöjd :)

2009-10-01 @ 11:45:18
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0