En seg dag

Idag är det en riktigt seg dag, har ingen motivation till att göra nåt. Klev upp vid 10 och gick på en promenad med hunden, men den blev kortare än vad jag hade tänkt då jag fick ont i foten. Men nu har den fått vila lite och snart är det dags för en promenad till.

Så mycket annat har jag faktiskt inte gjort idag. Jag borde egentligen skriva ett tal till svenskan, men skriva tal är verkligen inte min grej och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Temat för talet är typ tankar för dagen, så det kan handla om i stort sätt vad som helst, men trots det kan jag inte komma på något bra. Aja, det ska inte vara klart förrän nästa vecka så lite tid har jag ju på mig. Men jag måste ändå vara färdig i god tid så jag hinner läsa in det ordentligt.

Jag borde väl egentligen plugga lite Finansiering och Kalkylering också, men som sagt så finns det ingen motivation till det. Jag har trots allt gjort bort alla inlämnings uppgifter i tid och det är bara talet till nästa vecka som inte är färdigt. Så jag tycker att jag kan kosta på mig att göra ingenting.

Imorrn så har jag Historia och sen Svenska och där emellan har jag tänkt försöka plugga lite. Tänkte stanna i skolan mellan lektionerna, annars blir det så svårt att hitta en parkering! Plus att man får ganska mycket gjort när man sitter i skolan och pluggar, måste bero på att det inte finns något annat att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0