Fotobok!

Nu har jag flera gånger sett detta erbjudande om en gratis fotobok om man bloggar och skriver minst 100 ord om fotoboken på sin blogg och nu tänkte jag att jag faktiskt skulle ta och göra något av saken. Det kan ju faktiskt vara kul att ha en fotobok med lite bilder. Nu har man ju oftast alla bilder på datorn, men det kan ju faktiskt vara kul att ha något som man kan bläddra i! Och det är en riktigt fin fotobok man får och det finns många olika stilar att välja på. Kika in på deras sida!



Vill du också ha en gratis fotobok? Gör så här:

- Gå in på http://www.fujidirekt.se/blogga/, fyll i intresseanmälan och vänta på att dom svara via mailen.
- När du fått svar så skriver du ett inlägg på din blogg om fotoboken.
- Maila tillbaka länken till inlägget och invänta en kod som gäller för en fotobok (inkl. porto)
- Ladda hem programmet
- Skapa en fotobok
- Beställ
- 14 dagar senare har du din färdiga fotobok i brevlådan!

Lätt som en plätt! Det här tycker jag absolut att ni ska göra! Det krävs inte mycket tid eller energi att skriva ett inlägg om det. Och det är ju faktiskt mycket roligare att ha en bok att bläddra i och kolla på kort än att man ska sitta vid datorn. Passar ju även bra som födelsedags present eller som julklapp till både familj och vänner!


 

Exempel på hur en fotobok kan se ut:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0