Fortfarande less

Motivationen verkar ha försvunnit och så även tålamodet, inte för att det verkar finnas så mycket att göra åt den saken. Bilen vägrar fortfarande att starta trots att det är något varmare ute. Svårt att veta varför den inte startar när man inte kan ett skit om bilar heller. Om vi har tur kommer Lars och kollar på den i veckan.

På plus sidan så går i alla fall skolan bra och jag har kommit igång med det flesta arbeten. Kommer nu in på läroplattformen för etiken och har gjort bort första uppgiften. Väntar dock fortfarande på min svenska bok, hade hoppats att den skulle komma idag men icket. Så förmodligen kommer den väl imorgon, bara typiskt att jag har lektion 9.15, en aning tidigt för att posten ska ha hunnit komma! Datorkommunikationen flyter på bra och det inte allt för mycket att göra varje vecka vilket är skönt. Kursen är betydligt mycket mer intressant än jag först trodde att den skulle vara.

Idag känns det som att det är torsdag, vilket bara är ett önsketänkande från min sida. Längtar efter helgen och få möjlighet att koppla av ordentligt och slippa tänka på allt tjaffs. På tal om något annat fick jag mitt paket från Ellos igår, två par byxor innehöll paketet. Upptäckte nämligen förra veckan att två par av mina byxor som jag använder när jag är ute och går med hunden var trasiga. Så nu har jag två par nya byxor varav ett par är endast för att promenare hunden i. Slipper nöta på resten av byxorna då!

Igår var Mathias här och städade min dator, dammsög den och tog bort lite saker som inte behövs så nu är min dator mycket tystare! Även om den fortfarande lever om en hel del så är det stor skillnad, mycket skönt är det. Nu ska jag se om jag hittar något mer vettigt att göra än att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0